Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2010 18:48 - Готов
Автор: hadjitanev Категория: Поезия   
Прочетен: 368 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.07.2010 20:44


Хармонии и звуци покрай мен
кръжат, незабелязани минават
и в сенките потайни се стопяват
в мъртвилото на делничния ден.

Десетки погледи и хиляди дихания,
загатнати едвам и в миг убити
от дневните ми мисли упорити
и жалките ми битови страдания.

Усмивки бегли, трепети неволни
в усилие да стигнат до сърцето
удавят се на мозъка в морето,
посред вълните прагматично-болни.

И всеки ден, със всяко мое ставане,
усещам, че готов съм за живота,
достигнал до порядъчната квота
на нужното душевно задушаване.

Христо Хаджитанев




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hadjitanev
Категория: Поезия
Прочетен: 21454
Постинги: 22
Коментари: 5
Гласове: 19
Архив