Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2013 17:25 - Нищо от това не знаеш ти
Автор: hadjitanev Категория: Поезия   
Прочетен: 410 Коментари: 0 Гласове:
0



Нищо от това не знаеш ти –

аз нямам захар да си подсладя кафето,

а искам да е лепнещо, горчиво даже,

да лепнат устните за чашата, и с тях сърцето.

 

Аз нямам сол за топлата си супа –

така да е горчива, да ме заболи главата,

да се напука даже стъклената купа,

горчива да е на езика ми и с него на душата.

 

Аз нямам лук, да режа без да спирам –

от сълзите ми да се зачервят очите

и да не виждам вече, да не виждам,

звездите тъй измамни и лъчите.

 

Аз нямам и съм тъй обикновен,

и само спомен тихо ми шепти,

че някога, в един далечен ден,

туй всичко нужно беше само ти.


Тагове:   сълзи,   любов,   Ти,   горчиво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hadjitanev
Категория: Поезия
Прочетен: 21447
Постинги: 22
Коментари: 5
Гласове: 19
Архив